Facebook Twitter RSS Feed

Live-uri de calitate..Part 1 (Romania)

Sau cel putin asa mi se par mie..de calitate :)
Sa incepem cu romania :
Puya si Conect-R

La videoclipul asta am tinut sa comentez..nu mai gasesc exact ce am comentat dar era ceva de genul: pana la ora actuala in romania pe 2011 este cel mai bun live!..Bineinteles ca au existat unii printre care cel despre care va spun care s-a incadrat la cei bine crescuti si mi-a scris : "@Dodysinaia connect-r puya sisu si altii sug pula.. adevaratii parinti ai muzicii de genu asta sun si vor ramane BUG mafia !! in special Uzzi care se pisa si pe puya si pe cioara de connecter si pe muie care pula mea or mai fii !!! bug mafia i-a facut bug i-a desfiintat si big ii dopare in pula ca tot acolo sunt si nu s-au dat pe comercial.. cantat tot ce trebuie !!" Nu stau acum sa fac educatie dar eu tot asta sustin ca pana acum e cel mai bun live =))..a si ii multumesc celui cu nickname cosminmkrk de pe site-ul unde s-a intamplat asta pentru ca mi-a spus si mie cu ce se ocupa astia doi + altii =))..sa trecem peste
Tot la Happy Hour se intampla ca Antonia sa cante asta :

La asta n-am mai comentat ca cine stie ce mustruluiala mai primeam =))..oricum mie imi place !

Dj Sava si Raluca (cea despre care majoritatea spune ca este o ragusita si ca nu are voce =))..eu o incadrez la categoria Live de calitate)








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu