Facebook Twitter RSS Feed

Ia oferta nu-i oferta!

Sa trec direct la subiect sa nu va mai plictisex :)) cu introducerile...In decembrie cu ocazia zilei mele de nastere mama care se afla intr-o vizita scurta in tara s-a oferit sa imi faca cadou un telefon mobil pe care mi-l doream si ea stia asta...este o firma care imi este mie tare draga...la acea vreme o singura retea de telefonie mobila distribuia acel terminal...si culmea era la o super oferta (79 €+ un abonament frumusel zic eu..) asa cum aparea si pe site-ul lor si cum il vazusem deja la un hypermarket in Brasov...trag o fuga la un partener al firmei respective care avea magazin in Sinaia si o rog pe domnisoara sa sune la Brasov si sa imi spuna daca il au in magazin sau nu...Foarte amabila pune mana pe telefon si suna la Brasov unde deja mi-a aranjat sa vorbesc cu cineva de acolo cand ajung..ma urc in masina si fuga la Brasov dar acolo surpriza....Intreb de persoana respectiva si ca toti angajatii model nici nu ridica capul din calculator si imi spune ca nu este sa vin mai tarziu..Cat de tarziu nici el nu stia..ma exaspereaza tonul dar totusi le spun de ce venisem..desigur telefonul respectiv nu era in magazin si cred ca de lene nu au vrut sa sune sa imi spuna unde in Brasov l-as putea gasi..avand cred cel putin inca 20 de magazine in zona...ma enervez si le spun alor mei sa mergem la Ploiesti, la un alt magazin de-al lor unde sigur are...ne urcam in masina si fuga la Ploiesti (spun fuga pentru ca am luat si o amenda din cauza vitezei :P). Acolo angajatii sunt muuuult mai amabili numai ca...alta surpriza..Da aveau telefonul respectiv...pe standul unde era expus telefonul sub el si marea oferta 79 € cu TVA...asta scria negru pe alb doar ca mi-a dat o explicatie pe care nici el nu a inteles-o ca de fapt era scris gresit si ca pretul lui..nu mai stiu in € cat era dar in RONa fost 410.00..adica cu ceva € peste acei 79..I-am intrebat unde mai e oferta de fapt dar...in sfarsit facusem 200 Km toata ziua dupa telefonul la oferta care nu era oferta dar asta e la noi se poate si asa....dar n-am terminat cu ofertele...De sarbatori am stat la panda dupa o oferta la internet pentru ca aveam de la un vecin si se tot oprea netul..ba se rupea cablul,  ba una, ba alta nu conteaza cert este ca de sarbatori asteptam marea oferta la aceeasi firma care avea si el. Apare in sfarsit oferta pe 20 Dec parca..Internet Power cat tine cablul + modem Wireless de care aveam mare nevoie pentru telefon+ Ip static totul la doar...si nu conteaza pretul dar asta era oferta...fac comanda pe net repede si astept raspunsul...pe 21 orele 17 aproximativ,  primesc telefon de la firma respectiva si imi spune ca in maxim 3 zile am coletul acasa, doar ca el a facut 5 zile dupa ce am sunat de 3 ori la ei..aveam nevoie de internet doar...primesc pachetul si alta mare surpriza dupa ce il deschid..modemul wireless ioc..adica am primit cel mai ieftin si mai prapadit modem fara wireless si o singura iesire ethernet mai avand una usb care.....dap asta e oferta???? sun la ei si intreb care e oferta si ce am primit ca eu am comandat altceva..un domn destul de politicos imi spune ca nu am mai avut pe stoc????? care stoc oferta a aparut cred ca pe 19 seara si eu pe 20 am comandat ..ce stoc ati avut????nu conteaza trecem mai departe..instalez cam tot ce trebuie pe 26..toate bune si frumoase numai ca trebuia sa imi dea drumul din centrala..sun la ei si imi spun ca in cateva ore sau cel tarziu maine internetul meu va functiona numai ca...a-ti ghicit surpriza internetul meu nu functiona nici a doua zi seara..sun la ei a doua zi dimineatza si le spun problema si le mai transmit si supararea cu coletul si ca a facut 5 zile pe drum si tot....cu specificatia ca cineva de la ei imi spusese ca imi va merge netul in cateva ore pana la 1 zi...ce imi spune omul(tare simpatic)"-V-a spus asta ca sa scape de dumneavoastra..acum in centrala nu mai lucreaza nimeni..cred ca pe 2 Ian va va merge cu siguranta!"..Cum e posibil? Eu stateam si asteptam netul pe tzeava ca boul pe cand ei faceau deja piftia de revelion!!! Mi-a dat drumul la internet pe 3 Ian intr-un final iar in primul weekend si prima problema: sambata si duminica pauza net...cred ca aveam restrictie ca eram incepator si sa nu iau mult net de prima data sa nu mi se faca rau....si uite asa am luat de sarbatori 2 lucruri la SUUPEER OFFEEERRRTA..sunt convins ca nu sunt singurul si ca nu sunt singurele firme la care oferta nu e oferta de fapt dar..asta e..prost eu ca am luat..Nu este prost cine cere, este prost cine da..

2 comentarii:

Moise Mihai (Mosses) spunea...

..citeam faza cu `Oferta` si parca ma vedeam pe mine tot asa la o chestie..de data asta la o alta firma (Televiziune), deci Dady frate asta e Romanica noastra...sincer nu e posibil asa ceva, sa astepti 13 zile internetul? Wtf?!..cum vrei sa intram noi in Schengen cand nici macar internet bun nu avem in Ro? Sa inteleg ca ti-a dat cu portia internetul...Ei s-au gandit ca si asa nu ai nevoie in Week de net, esti tanar pleci si tu ca tot omu la Office in Poiana Brasov :))
Off Dady...Ca bine le mai zici..
Stii destul de bine cum e in afara...poate sa fie din celalalt capat al tarii coletul in maxim 3 zile e la tine, iar Ofertele sunt Oferte!

Dady spunea...

Tks Mitza..stiu ca afara e altceva, dovada ca se poate, nu zic poate mai sunt si firme serioase dar majoritatea ne mint pe fata!!!!

Trimiteți un comentariu