Facebook Twitter RSS Feed

Parerea mea sincera despre institutiile publice!!!

Sper sa nu supar pe nimeni cu tot ce scriu dar am de gand sa spun cam tot ce gandesc, asa cum gandesc.. Cu ceva timp in urma ma duc sa platesc impozitul la masina la una din primariile noastre, intr-un birou cat canapeaua din sufragerie doua mese asezate fata in fata dupa care se aflau doua doamne "cu chef de munca" jucau solitaire. Le explic ce treaba am si ma ia cea din stanga:- Mmmda! Talonu! Ma sperie tonul dar totusi caut si i-l dau. Dupa ce bajbaie 15 minute imi da o foaie si din cap imi face semn. La colega!, care se afla la 67 cm de ea, adica daca intindeau mana dadeau foaia din mana in mana. Iar colega ce imi zice:
- Chitanta! (care tocmai mi-o inmanase cealalta doamna), cred ca nu auzise in timp ce cauta o solutie sa termine jocul ca... tocmai imi daduse chitanta, in sfarsit nu mai conteaza, ii dau chitanta pe care imi pune o stampila si imi cere banii. Acum ma intreb eu:
-Oare treaba asta nu putea sa o faca o singura persoana?, si asta nu am patit numai aici ci si la o banca nu conteaza care, nu mai zic de modul la care te trateaza personalul angajat la stat si platit din banii nostri. Si cam ce parere sa am cand unii dintre ei lucreaza pe un salariu de nimic peste program iar altii stau si se joaca pe calculator si fac treaba unuia singur in doi. Dar m-am mai linistit cand acum ceva timp ma duc la o clinica privata(bine cotata) pentru ceva analize si primesc acelasi tratament. Aveam programare la ora 17 primul pe lista si deja asteptam de vreo 40 min cand ma duc la receptia clinicii sa intreb daca doctorul respectiv mai vine sau nu. Bineinteles ca o domnisoara bine fardata, vopsita si imbracata de parca pleca la club imi raspunde sau mai bine zis tipa la mine:" -ai domne' rabdare ce stai in ploaie? O sa vina!", si atunci mi-a venit inima la loc si mi-am amintit de toate si toti functionarii publici pe care pe o parte ii intelegeam ca sunt prost platiti. Concluzia mea e ca asa suntem crescuti si invatati si revin la prima mea postare. Unde este bunul simt? Pff si gata m-am mai destresat un pic si mi-a mai trecut din suparare..ierati-ma daca v-am suparat pe vreunul!!
Acest post este un panflet si trebuie tratat ca atare!

2 comentarii:

Moise Mihai (Mosses) spunea...

Bravo Dady k bine le mai zici...
Ce pot sa zic...
ai 100% dreptate!
Romania...tara tuturor IMPOSIBILITATILOR,pentru noi cei de rand :)
Bafta Dady!

Sento Bayarri spunea...

:)))ei domnule ai avut noroc ca "birourile" erau la 67 cm, dar candeste-te cum e sa strabati bucurestiul de la un capat la altul si degeaba?iti zic eu minunat, a si daca ai noroc cand stai la coada mai intra 2,3 persoane inaintea ta, k na au cunostinte dupa tejghea...ehe...mai avem multe de invatat

Trimiteți un comentariu