Facebook Twitter RSS Feed

Si iata si primul post..

In primul rand sa va spun de ce am facut acest blog..pai nici nu stiu cu ce sa incep, poate nesimtirea unora sau poate dorinta de a povesti intamplari si situatii care pe mine sau pentru mine conteaza.. Lucrez intr-un domeniu in care interactionez cu fel si fel de oameni..unii mai "educati" decat altii iar unii la care bunul simt e la el acasa, dar din pacate specimenele aste sunt pe cale de disparitie sunt din c in ce mai rare dar sa trecem la intamplarea cu pricina. Eram intr-o seara la munca si ca de obicei cand nu sunt clienti mai tot timpul stau in bar(care se afla la intrare)..in parcare opresc cateva masini din care incep sa intre clienti. Nu exagere dar pe primii 6,7 i-am salutat pe fiecare in parte asa cum e si normal, tot normal ar fi fost macar 1 sa-mi raspunda lucru care s-a si intamplat..in sala de la intrare am numai mese de 4 si 6 persoane, ei au aruncat o privire si s-au inghesuit cam 12 persoane la o singura masa. Dupa ce am impartit meniuri unul ma intreaba:- daaaaa mese mai mai n"ai?, i-am raspuns ca am si se pot muta acolo cu toate ca ar fi trebuit sa intrebe de la bun inceput asa cum e si normal, la care unul imi zice"- iarta-ne frate suntem de la Bucuresti!". Intrebarea mea este pentru cei ce cunosc bucurestenii astia..Acolo nu sunt tot oameni,sau bucurestenii sunt diferiti de noi restul???..Am observat ca oriune ar fi bucurestenii de genul asta au impresia ca sunt cu mult mai destepti ca noi restul si ca daca sunt de la Bucuresti trebuie sa te dai la o parte din calea lui!! Unde este bunul simt? Unde este respectul unul fata de altul? Unde sunt toate astea?..pai cred ca o parte stiu unde se pierd..la orele de "dirigentie" care nu le folosim, nu stiu nici un diriginte in putina mea scoala pe care o am sa vina la ora si sa discute cu elevii despre bunul simt sau despre bunele maniere. Se pierd orele astea cu recuperari la matematica la orice alta materie iar materia asta se ignora. Bine, cred ca tine si de cresterea de acasa dar poate multi nu au parintii aproape sau pur si simplu nu are cine sau nu ai de unde sa inveti toate astea. Pacat pentru ca am observat la multi "straini" de diferite nationalitati care stiu sa salute de cand intra care iti zambeste de cate ori te uiti la ei, care stiu sa-ti multumeasca. Sper ca n-am suparat pe nimeni cu toate ca am sa revin la tema asta si sper sa intelegeti greselile eu pricepandu-ma mai mult la povestit decat la scris..astept feedback de la voi..

3 comentarii:

Moise Mihai (Mosses) spunea...

Bravo Dady!!! Like Like Like!!!

Sento Bayarri spunea...

spuse-lea lui dirugu la intalnirea de 10 ani :))) nu inteleg dc te deranja k mai faceam o ora de mate in plus fata de cele 10 dintr-o zi?:))))
app noi suntem oameni ei sunt bucuresteni, o specie mai cu motz :D (exista si exceptii). pot sa intreb ce masini aveau?asta ca sa gasim si o subcategorie :D
ti pup!Ana

Dady spunea...

exista exeptii sunt convins...eu zic ca mai repede retineam o chestie ce tine de viata. Asta daca ne si era expusa intr-un anumit mod. Unde sunt orele deschise la care se discuta si se cere si o parere din partea elevului??? cred ca undeva afara din Romania cu siguranta :))..Va pupa Dragos :P

Trimiteți un comentariu